lampaita

Minulla on yleensä äärettömän huono arpaonni, mutta tällä kertaa lykästi. Voitin Katjun arvonnassa ihanan lammaskassin. Ihanan napakkaa puuvillaa. Tästä tuli kerralla lemppari kässäpussi. Kiitos Katju.

saunapipo

Olin pari viikkoa ennen pääsiäistä pienessä leikkauksessa. Kuvittelin, että kun se tehdään puudutuksessa, niin olen seuraavana päivänä täydessä iskussa. No eihän siinä ihan niin käynyt. Makasin sängyssä, sohvalla ja taas sängyssä. Kuuntelin kolme kirjaa ja sitten kädet halusivat jo tehdä jotain. Minun on jo pitkään tehnyt mieli tehdä saunapipoa itselleni.

saunapipo2

Moda 1/2006:sta löytyi ohje. Kiekko hahtuvaa ja nelosen puikot. Mukavaa ja aivotonta neulontaa. Vasta viime viikonloppuna sain sen huovutettua. 40 asteen pesu ei vielä tuottanut tulosta, mutta uusinta 50 asteessa jo auttoi huopumaan. Tämä istuu päähäni kuin nakutettu. Sain vähän varastoakin taas pienennettyä. Vielä olisi muutama kiekko hahtuvaa, mitähän niistä tekisi?

noro

Hullut päivät eivät olleet tänä vuonna kovin antoisat. Ostin tyynyt siipalle ja kuopukselle ja kassan vieressä oli Noroja. En tiennyt oliko ne kalliita vai halpoja, mutta ostin kaksi kerää - sukat ja huivi. Nämä ovat ensimmäiset Noroni.

Tilkkutöitäkin olen tehnyt urakalla, mutta vielä ei ole valmista näytettävää.

Jos pidätte ankoista, käykääpä kurkkaamassa täällä voittoisia, hauskoja ja aika upeita kenkiä.